Tuesday 1 May 2012

ARABIAN OIL(50ml)

ARABIAN OIL(50ml)
HARGA :RM 25


ARABIAN OIL (Minyak sapuan untuk alat kelamin lelaki 50ml)
"Malah, lelaki yang kerap mengurut zakar dengan minyak mendapati ketegangan zakarnya mantap dan membesar 1 hingga 2 inci…..”

Dipetik daripada Artikel “Perihal Anggota kelamin lelaki”), Mingguan Malaysia ahad 20 Julai, 2003 oleh Dr. Mohd Ismail Mohd. Thamby[Pakar Sakit Tuan Dan Kesihatan Reproduktif Lelaki Dan Wanita LPPKN)
Tahukah anda lelaki yang paling panjang zakarnya di dunia ini adalah kaum Arab Sudan. Apakah rahsia mereka ? Kini rahsia mereka telah terbongkar.Sila baca keterangan di bawah.
Adakah saiz zakar itu penting dalam memberikan kepuasan kepada pasangan kita ? Dalam kajian oleh penyelidik di Amerika terhadap pendapat perempuan tentang saiz zakar pasanganya, 67% menyatakan saiz zakar adalah faktor penting dalam mencapai kepuasan seks. Saiz zakar yang kecil menyebabkan ianya tidak dapat menusuk ke dasar faraj wanita dimana didasar faraj ini terdapat tempat yang paling sensitif yang boleh mempercepatkan inzal wanita dan memberikan kepuasan yang optimum.

KEISTIMEWAAN DAN KHASIAT ARABIAN OIL.

BESAR, PANJANG, TEGANG, KERAS. MENGUATKAN ZAKAR. MENAMBAH NIKMAT DALAM PERSETUBUHAN. TAHAN LAMA. MELANCARKAN PANCUTAN AIR MANI. MEMULIHKAN KEANJALAN URAT SALURAN KENCING & URAT SALURAN AIR MANI. MEMULIHKAN 6666 URAT KEMALUAN.

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Ini Dibangunkan Oleh SMART. Hak Cipta Terpelihara @ 2012 Dibina Sebagai Frontpage Produk Intim. Sila Hubungi SMART Untuk Tempahan Blog Perniagaan Anda Hari Ini Di Talian 017-2596599