Tuesday 1 May 2012

LOSYEN POWER 31 BRUTAL


LOSYEN POWER 31 BRUTAL
HARGA :RM50


Losyen Power 31 Brutal akan membantu anda menyelesaikan masalah-masalah berikut dan anda akan merasa takjub selepas menggunakannya :


-Masalah Pancut Awal

-Masalah Cepat Tewas

-Masalah Isteri Lambat Klimaks

Kesan daripada penggunaan Losyen Power 31 Brutal yang betul mengikut saranan yang diberikan, anda akan memperolehi kelebihan-kelebihan berikut:

- Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama..xxx - Menikmati sepenuhnya kelazatan seks - Anda bebas menusuk masuk dari pelbagai arah mengikut kesukaan - Isteri lebih mudah klimaks - Menyegarkan dan menghangatkan - Pelayaran lancar dan jauh...

Cara Penggunaan

Suami disyorkan memakai Losyen BRUTAL 30~60 minit sebelum bersama isteri dan ianya berkesan sehingga 10 jam. Sapukan atau lumur rata pada sekeliling di bahagian takuk kepala zakar (terutama bahagian bawah/sensitive area) dan boleh sapukan keseluruhan. Ianya tidak terasa sejuk dan kebas. Sebaiknya basuh terlebih dahulu alat kelamin suami sebelum bersama isteri.

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Ini Dibangunkan Oleh SMART. Hak Cipta Terpelihara @ 2012 Dibina Sebagai Frontpage Produk Intim. Sila Hubungi SMART Untuk Tempahan Blog Perniagaan Anda Hari Ini Di Talian 017-2596599