Tuesday 1 May 2012

PHEROMAX FOR MEN


PHEROMAX FOR MEN
HARGA: RM 65

Phero-Max mengandungi bahan pheromone sintetik bernama Androstenone, 5-alpha-an-drost-16-ene-one, androstenol, androsterone, estratetraenol dan androstadienone yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik pada anda. Wanita akan memuji bau pewangi anda begitu menarik atau sedap tapi sebenarnya mereka tertarik pada pheremone yang terkandung dalam pewangi Phero-Max.

Phero-Max menggunakan pheromone yang tidak berasaskan haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromone telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan perhatian lelaki. Kami menjamin 100% penggunaan Phero-Max akan menyemarakkan lagi cinta pasangan anda.

Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan Phero-Max anda sudah boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat pada anda.

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Ini Dibangunkan Oleh SMART. Hak Cipta Terpelihara @ 2012 Dibina Sebagai Frontpage Produk Intim. Sila Hubungi SMART Untuk Tempahan Blog Perniagaan Anda Hari Ini Di Talian 017-2596599