Tuesday 1 May 2012

MAX XTENDER

MAX XTENDER
HARGA :RM 100

Mudah digunakan, tidak menyakitkan dan boleh digunakan pada bila-bila masa. Max-Xtender memanjangkan zakar dan juga membesarkan zakar(kelebaran).

Dengan memberikan daya tarikkan secara tetap pada zakar, sel-sel dibahagian zakar akan terbahagi dan berganda, dan seterusnya menambah bilangan tisu zakar. Pembesaran zakar secara kekal akan berlaku baik dari kepanjangan mahupun kelebaran hasil pemakaian Max-Xtender.

Alat Penarik zakar merupakan kaedah yang selamat dan berkesan untuk memanjangkan dan membesarkan zakar. Kaedah penarikkan telah lama diamalkan dibenua afrika dan asia sejak zaman berzaman. Ianya merupakan kaedah semula jadi untuk memanjangkan dan membesarkan zakar.

MAX-XTENDER membantu membesarkan zakar sehingga ke tahap yang anda sendiri tidak akan sangka. MAX-XTENDER boleh dipakai 24jam sehari jika anda mahu. Tiada sebarang kesan buruk pada zakar anda kerana alat boleh dilaras pada keselesaan anda.

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Ini Dibangunkan Oleh SMART. Hak Cipta Terpelihara @ 2012 Dibina Sebagai Frontpage Produk Intim. Sila Hubungi SMART Untuk Tempahan Blog Perniagaan Anda Hari Ini Di Talian 017-2596599