Tuesday 1 May 2012

VIGRX PLUS (60 TABLET)

VIGRX PLUS (60 TABLET)
HARGA: RM 300

BAGAIMANA VIGRX PLUS BERFUNGSI:

Zakar lelaki mempunyai 2 silinder yang dipanggil Corpora Cavernosa yang mana bila anda terangsang, silinder ini akan mengembang dan dipenuhi darah yang mana akan membuatkan zakar anda ereksi a.k.a tegang.

Kapasiti Corpora Cavernosa mengembang dan disi darah adalah limit tahap ketegangan dan saiz zakar anda dan fungsi ini akan berkurangan berkadar dengan usia anda. Ini sebabnya semakin berusia anda, semakin kurang tegang zakar anda.

Kajian klinikal pakar kesihatan kami telah menemui yang tisu zakar di Corpora Cavernosa boleh dinaikkan keupayaannya dan berfungsi dengan lebih efektif bila diberikan nutrien yang bersesuaian.

Dengan kajian ini, kami menghasilkan Vigrx Plus, pill yang mengandungi 100% herba yang berkualiti tinggi dan baik untuk kesihatan zakar lelaki.

Baru-baru ini kami menambah satu bahan istimewa, Bioperene yang terbukti secara klinikal di USA, mampu menambah kadar penyerapan nutrien yang ada dalam Vigrx Plus terus kedalam zakar anda.

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Ini Dibangunkan Oleh SMART. Hak Cipta Terpelihara @ 2012 Dibina Sebagai Frontpage Produk Intim. Sila Hubungi SMART Untuk Tempahan Blog Perniagaan Anda Hari Ini Di Talian 017-2596599